marți, 22 septembrie 2015

Daniela- Carer in care home Essex UK prin Belrao Group

Daniela lucreaza ca si carer in Essex, Anglia la una dintre casele unde clientii Belrao sunt plasati
Este un centru privat cu 16 rezidenti in general, 12 camere single si 2 camere duble

Facilities & Services: 
**Day Care
**Respite Care
**Convalescent Care
**Physiotherapy
**Sheltered Housing
**Own GP if required
**Own Furniture if required
**Pets by arrangement
**Smoking not permitted
** Close to Local shops
** Near Public Transport
** Minibus or other transport
**Stairlift
** Wheelchair access
** Gardens for residents
** Residents Kitchenette
** Phone Point in own room/Mobile
** Television point in own room
** Residents Internet Access

Parerea Danielei despre serviciile Belrao:

"Buna ziua si multumesc pentru mesajul dvs. 
In primul rand vreau sa precizez ca am fost multumita de serviciile Alexandrei de la Cluj.
Odata ajunsa la ..... dupa o calatorie foarte neplacuta cu un autocar al firmei Ester Tours, saptamana petrecuta acolo a fost ok. 
Dl.... ne-a explicat o multime de lucruri. 
In final, sambata am plecat spre destinatie .....in sudul UK. 
Cand am ajuns aici am avut o surpriza extrem de neplacuta cu cazarea, pe care a trebuit sa o refuz pt ca era departe de a fi decenta.
Cei de la care home mi-au oferit o camera in cladirea azilului, cu intrare separata, cu acces la baie si bucatarie, ambele decente. Ulterior mi-au propus sa mai raman o perioada cazata aici si am acceptat.
Ieri, 21 sept 2015, am fost la Job Centre la Brighton la interviul pt NIN.
Legat de NIN, as vrea sa stiu daca, de ex.dupa 5-6ani in Anglia, doresc sa ma intorc acasa in Romania, cum procedez cu NIN-ul, pt ca am inteles ca se plateste lunar o suma de aprox 37 lire pt acesta. Se poate suspenda sau ceva de genul asta?

Si o alta intrebare: ati auzit cumva zvonuri ca de la 1 ian 2016 autoritatile UK ar vrea sa nu mai acorde NIN pt romani si bulgari, in contextul crizei cu imigrantii sirieni? ...."
Datorita protectiei datelor personale nu se poate publica in intregime continutul testimonialului si cateve detalii personale au fost excluse din mesaj. Belrao poate solicita aplicantului permisiunea pentru contactare directa. Oraselul langa care a fost plasata Daniela:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu