luni, 5 decembrie 2016

Ionut - Care assistant in Eastbourne prin Belrao Group- despre carer in UK Jobs si despre Belrao Group

Buna ziua

Referitor la servicile prestate de colega dumneavoastra pot spune ca sunt foarte multumit!A tinut legatura cu mn si mi-a oferit informatile necesare de knd am intrat in legatura cu dansa si inclusiv pana am ajuns in UK!
 Deasemenea despre locul de munca la fel....nu am cuvinte...este un Residential Care Home... in Eastbourne,am conditii de cazare bune,ne intelegem f bine intre noi cu totii lucram in echipa si nici nu simtim oboseala sau knd ne trece timpul!

Va multumesc BelRao Group!

Ionut




Mai multe comentarii: 
Belrao Group recruteaza de pe piata din Romania de peste 11 ani.
   Daca doriti sa lucrati ca si carer/ infirmier/ asistent medical va rugam trimiteti un CV la sediul nostru din Cluj Napoca sau Agentul Belrao din UK. Mai multe detalii de contact pe www.brgwork.ro sau la 0264591118 (Luni- vineri: 10: 18).
   Nu percepem bani de la aplicanti!
   Carer in UK prin Belrao Group- despre carer in UK Jobs si despre Belrao Group (Belrao  este companie inregistrata pentru Data Protection si publicarea tuturor datelor de contact ale clientilor Belrao nu este posibila, daca doriti sa intrati in contact cu clienti Belrao va rugam sa ne contactati si le vom cere permisiunea sau vizitati pagina de facebook)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu